ترفندهای ساده و پیش پاافتاده برای حرفه ای شدن در کال آف دیوتی_ قسمت دوم

ترفندهای بازی کال آف دیوتی

در قسمت قبلی از ترفندهای کالاف دیوتی ابتدایی ترین ترفند صحبت کردیم. اگر هنوز مقاله قبلی را نخوانده اید توصیه می کنم که حتما بخوانید تا واضح تر بتوانید درک کنید:))

ترفند هایی در بهشت بتل رویال:

نقشه را خوب بشناسید و مناطقی که وسایل نقلیه و سلاح های بیشتری دارد را به یاد داشته باشید که هنگام شروع بازی در آنجا فرود بیایید فقط به محض فرود سریعتر سلاح خود را بردارید و آماده باشید چون کسانی هستند که با شما فرود می‌آید یا زودتر به آن منطقه رسیده اند.

ترفندهای بازی کال آف دیوتی

استفاده از کلاس های بتل رویال که هرکدام از این کلاس ویژگی های خاصی دارد که میتوانید دشمنانتان را غافلگیر کنید. برای اینکه قابلیت این کلاس افزایش یابد و توانایی شما برای مقابله با دشمن بهبود شود نیاز به ارتقا دارید. برای این کار به نقاط بنفش رنگ در نقشه توجه کنید که اسم این نقاط ترمینال است. زمانی این ترمینال ها آماده می شود که بازی به شما اعلام کند.

1067 15 min
ترمینال ارتقا کلاس

فهرست کلاس ها به شرح زیر است:

clown:

این کلاس مخصوص زامبی است .به این صورت که شما یک اسباب بازی حالت ربات دارید. وقتی به سمت دشمن پرت می کنید با صدایی که اسباب بازی دارد زامبی ها را دور خود جمع می کند. این زامبی های به دشمنانتان در اطراف حمله کرده و قدرت ضربه بسیار بالایی دارند.

اگر کسی در اطراف نباشد دور اسباب بازی جمع شده و پس از مدتی اسباب بازی منفجر می شود. این کلاس بیشتر برای جاهایی که دایره محافظ بازی کوچکتر و شما بین دو یا سه نفر قرار گرفته‌اید تاثیر زیادی دارد.

Scout:

این کلاس دارت های حسگر به شما می دهد که شما میتوانید با پرتاب کردن آن تمام دشمنان خود را در محدوده مشخص ببینید. این کلاس زمانی که در منطقه ایی فرود می آیید و در خانه ها دنبال سلاح هستید استفاده کنید تا بتوانید کسانی که نزدیک شما هستند را شناسایی کنید.

Medic:

استفاده از این کلاس یک محدوده سبز رنگ دایره ای ایجاد می شود که شما یا تیم تان با قرار گرفتن در آن محدوده سلامتی تان افزایش می یابد. درصورتی که این کلاس را ارتقا دهید مدت زمان پر شدن سلامتیتان افزایش می یابد.

call of duty mobile medic 416x416 1

Ninja:

این کلاس یک قلاب به شما می دهد که میتوانید با استفاده از آن به بالای ساختمان ها یا حتی به بلندترین جای ساختمان که هیچ کس نمیتواند برود بروید. همچنین حالت مخفیانه یا بی صدا راه رفتن برای شما فعال است به طوری هیچ کس نمیتواند صدای پای شما را از نزدیک بفهمد.

Defender:

این کلاس یک سپر ضد گلوله به شما میدهد که شما با استفاده از آن از گلوله های دشمن درامان هستید و هنگام باز شدن یه فلش میزند که دشمنانتان را گیج و کور کند.حتی میتوانید پناه بگیرید و با استفاده از فضایی که در وسط سپر دارد تیراندازی کنید. یادتان باشد هنگامی که سپر را باز کردید پشت آن بشینید یا بخوابید و مستقیم در فضای باز سپر قرار نگیرید در غیر این صورت کشته میشوید. این کلاس برای جاهایی که در فضای باز هستید و هیچ جایی برای پناه از تیر دشمن ندارید کاربرد زیادی دارد.

Mechanic:

این کلاس یک هواد کوپتر به شما می دهد که بالای  سر شما پرواز می کند. شما با استفاده از آن می توانید در مناطقی که دشمن وجود دارد, هواد کوپتر به طور خودکار دشمن را شناسایی می کند و به سمتش می رود و هنگامی که بالای سر دشمن قرار میگیرد اورا گیج می کند.

در نتیجه شما از این فرصت استفاده می کنید که دشمن را بکشید. در ضمن زمانی که هواد کوپتر به سمت دشمن رفت شما باید دنبال هواد کوپتر برید تا دشمن را پیدا کرده و بکشید. همچنین این کلاس امکان شناسایی وسایل نقلیه از راه دور یا حتی پشت دیوارها به شما می دهد.

Trickster:

بهترین گزینه برای فرار یا گول زدن دشمنانتان برای کشتن استفاده از این کلاس است. با فعال کردن این کلاس دو شبیه سازی از شما درست می شود که هرکدام به سمت خاصی حرکت می کند.

اینکار شناسایی شما برای دشمن سختتر می کند که شما دو گزینه دارید یا میتوانید فرار کنید یا او را بکشید فقط زمانی که می خواهید بکشید همزمان با شبیه سازاتون عادی رفتار کنید تا به دشمن برسید، زیاد تابلو نباشید وگرنه می میرید.

همچنین امکان شنیدن صدای پای حریف در فاصله متوسط و دویدن با سرعت زیاد برای شما قرار دارد.

Airborn:

با استفاده از این کلاس چهار صندلی پرنده به شما می دهد که با استفاده از آن به اسمان می روید و با استفاده از بال های خود به هر سمتی که می خواهید بروید و فرود آیید.

این کلاس برای وقت های در منطقه پر از دشمن قرار گرفتید و می خواهید به سرعت دور شوید و حتی برای اینکه شما یا تیمتان با پرواز سریع تر به دایره امنیتی برسید و خفه نشوید کاربرد بیشتری دارد.

call of duty 2

یادتان نرود حتما کلاس خود را توسط ترمینال ها ارتقا دهید تا شانس پیروزی شما نزدیک باشد.

نکات مهم برای پیروزی در بتل رویال:

پیدا کردن بسته سلامتی:

به محض ورود به منطقه بعد از گرفتن سلاح و مهمات شروع به یافتن بسته سلامتی, اسپری وامپول ادرنالین کنید. امپول یکی از بهترین آنهاس که به محض اینکه استفاده کردید نوار سلامتی یا جان شما سه برابر میشود ولی یک مشکل بزرگی دارد اینکه کمیاب است و شما باید مرتب بگردید تا پیدا شود. بدون بسته های سلامتی به جنگ با دشمن نروید مگر اینکه خیلی حرفه ایی باشید!!!!

download

همیشه آماده باشید:

در بازی بتل رویال هیچوقت نمیدانید چه موقع و از کجا به شما شلیک میکند. پس هنگام ورود سریع اسلحه رابردارید و همیشه خشاب آن را پر نگه دارید. همچنین قبل ازاینکه حرکت کنید و به مکان دیگر بروید خوب همه جا را رصد کنید تا دشمنی در مسیر حرکتتان نباشد.

موقع تیراندازی سعی کنید به سر حریف بزنید و از اسلحه های با برد متوسط و بلند استفاده کنید. شلیک در آب یکی از ویژگی های بازی است که شما می توانید هم روی آب و هم زیر آب شلیک کنید. استفاده از صدا در بازی فراموش نشود تا بتوانید صدای پا و شلیک دشمنانتان را بشنوید.

ثابت نباشید:

یکی از ویژگی های مهمی که در بتل و مولتی استفاده میشود اینکه در یک جا وایسادن و شلیک کردن خودداری کنید. حرکت کردن و تحرک هنگام تیراندازی به دشمن نکته اصلی پیروزی است. سعی کنید با تمرین زیاد تیراندازی همراه با حرکت کردن را یاد بگیرید تا بتوانید راحتتر دشمنان خود را بکشید.

نجات دادن یا بازیابی هم تیمی:

اگر به صورت تیمی در بتل رویال شرکت می کنید با تیم هایتان هماهنگ باشید و قدم به قدم تیمتان بروید چون به تنهایی نمیتوانید از پس تیم های حریف برآیید. فراموش نکنید که هم تیمی تان را نجات دهید و در صورت کشته شدن آنها دوباره بازیابی کنید تا پس از مدتی به مسابقه برگردند.

برای اینکار کافیست به محلی که هم تیمی تان کشته شده است بروید مدال آن ها را بردارید سپس باید روی مدالی که کنار اسم هم تیمیتان است بزنید تا اسکن شود تا به بازی توسط هواپیما برگردد.

فقط مواظب باشید برای نجات بقیه کشته نشوید. برای انتخاب کلاس ها در بتل با تیم هاتون هماهنگ باشید. همچنین می توانید به کسانی بازیابی کردید و به بازی برگشتن سلاح بدهید.

درآپ ها:

در بتل رویال توسط هواپیما کمک های هوایی برایتان می شود که شما با استفاده از دراپ ها می توانید به تجهیزات فوق العاده دست یابید. مانند اسنایپ حرارتی و تفنگ بمب انداز اما حواستان باشد در مسیری که به سمت دراپ حرکت می کنید تعدادی از دشمن کمین کرده اند.

بنابراین قبل از اینکه به دراپ برسید خوب منطقه را بررسی کنید و زمانی مطمئن شدید کسی دوربرتان نیست از دراپ استفاده کنید.

images

اسنایپ سلطان تفنگ ها:

زمانی که در منطقه ای فرود آمدید بعد از برداشتن اسلحه و مهمات اسنایپ را فراموش نکنید. اسنایپ یکی از بهترین اسلحه در بازی است که از فاصله دور بدون اینکه حریفتان متوجه شود از کجا می زنید او را بکشید.

118 1180806 cod mobile arctic 50 hd png download min

سعی کنید به صورت خیلی نزدیک با حریفتان روبه رو نشوید چون ممکن است او از شما قوی باشد و با شلیک به سر خیلی راحت شما را بکشد.

زمانی که احساس نزدیکی کردید از کلاس هایتان استفاده کنید. در طول بازی با به بلندی هایی مثل کوه و صخره بروید تا دید بهتری به کل منطقه داشته باشید و با کمک اسنایپ دشمنانتان را پیدا کنید و بکشید.

شانس پیروزی = استفاده درست از اسنایپ

5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «ترفندهای ساده و پیش پاافتاده برای حرفه ای شدن در کال آف دیوتی_ قسمت دوم»

    1. سینا پادشاه

      اصلی میاره ولی یکم لگ داره خیلی کم و از وی پی ان kiwi استفاده کنید حتما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *